събота, 27 юни 2015 г.

СПОДЕЛЕНО

Здравейте!Днешната събота мина някак много бързо,сигурно защото е предпоследния ден от отпуската ми ,която просто отлетя като миг.Но колко е една седмица отпуска - докато се настроиш на мързелива вълна и трябва отново да влизаш в досадния ритъм на работното ежедневие.Сутринта докато си пиех спокойно кафето се сетих ,че си прибрах ,измих, изсуших ,срязах и поставих под куп тежки нещица ,една картонена чаша от изпито на някаква бензиностанция кафе ,защото ми хареса като цвят и десен :).Изрових си я след упорито търсене в безпорядъка и тя страхотно ми се върза със сладурския шаблон на чашка със сърчице подарен ми от Мария .Сложих две метални лъжички, исках да залепя и бучка захар, самостоятелно обвита в хартийка ,която си бях прибрала от едно кафене ,но за жалост нея нямах късмет да я намеря :)и сглобих цялата идея върху любимия ми крафт-картон.Сега е момента да ви поканя да участвате в първото ми предизвикателство при Картичкофуриите-Картичка с крафт картон .Вие може да използвате крафт картона само като акцент ,не е задължително да е основа за цялата картичка.А аз ще участвам с моята крафт картичка в http://cardmaniachallenges.blogspot.com/2015/06/cmc69-use-metal-embellishment.html и http://www.simonsaysstampblog.com/wednesdaychallenge/ .Насладете се на още един хубав неделен ден.P.S. Днес(понеделник вече) с  гордост ви съобщавам,че си намерих бучката захар и прилежно си я залепих на картичката и така идеята вече е напълно осъществена в цялата си прелест :):):) За жалост нещо не ми се отдава да вмъкна нова снимка в публикацията, защото компютъра ми е вече за смяна и постоянно ми прави някакви номера,но за хората с въображение бучката захар стои в левия край на дантелата :):):)!Прекрасна нова седмица да имате!

1 коментар:

  1. hello! awesome, luv the design and the sweet coffee mugs with the darlin hearts....to cute! I am so glad you joined us for the Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    sparkle & shine *~*

    ОтговорИзтриване