неделя, 5 юни 2016 г.

За това, което е най-важно...


Привет ,наминали насам :)!Нещо не съм твърде активна в блога напоследък, но откакто напуснах работа нямам време :):):).Нали при мен нещата обикновено се случват обратно на общоприетата логика. При нормалните хора, които напускат работа, се отваря доста свободно време, което даже им идва в повече ,а аз се впуснах да правя хиляди неща ,за които нямах време докато ходех на работа и времето ми стана кът.Но както и да е , днес все пак успях да стигна до компютъра и да споделя с вас тази картичка за рожден ден,чието послание е че домът, семейството и любовта са най-важни.Това ми отговориха като зададох въпроса -"Какво искаш да кажеш с тази картичка ?".Дано съм успяла да го кажа без думи.И понеже това беше единственото условие, всичко друго от стила до елементите беше мой избор,резултатът е точно тази картичка :).Даже успях да я снимам прилично с аранжировка след половин часово разчистване на мястото,чанчене в непривични пози и около 15 снимки ,от които със зор подбрах тези две (все пак снимам със "сапунерка",претърпяла основен ремонт ).И въпреки всичко това, не успях да уловя ефекта на глосито, с което минах  сърчицето и на снимките стои като бяла чертичка.Мушвам я в http://cardsaddicted.blogspot.bg/2016/05/299.html .Да ви е готино и усмихнато!

6 коментара:

  1. Още една CAS картичка от теб. =) Много ми харесва стилът ти, Поли! С малко елементи си успяла да кажеш точно това, което са искали. Влюбена съм в тези жълти клонки! С каква щанца си ги изрязала? =)
    Много се радвам, че се включи в моето предизвикателство! ♥

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Деси:)Щанцата е от Гретас Арт и е на лавандула :)Не можах да ти открия e-mail-a в пощата си да ти пратя линк,но видях че в момента не е налична за съжаление.Ако ми драснеш на пощата ще ти пратя и линк .Прегръдки!

      Изтриване
  2. Поли, чудна картичка! Наистина си казала най-важното без думи. Браво. А за работата напълно те разбирам. Минах през същото, все нямам време. Но ще се оправят нещата, като влязат в ритъм :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ехххх, Поли.... Прекрасна е! Наистина думите понякога са напълно излишни. Целувки

    ОтговорИзтриване
  4. И аз да кажа, че съм във възторг!!!

    ОтговорИзтриване